Toimitusehdot
Tuotteet ja tuotehinnat
Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Maksutavat
Yksityisasiakkaat voivat maksaa tilauksensa ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Yritysasiakkaat voivat lisäksi pyytää laskutusoikeutta.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Toimitusmaksu
Pakkaus- ja toimituskulumme riippuvat valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Jos tilaussumma on vähintään 100 euroa, emme veloita toimitus- ja postiennakkokuluja.
Toimitukset
Tuotteet toimitetaan viikon aikana siitä kun tilaus on saapunut, mutta useimmiten jo seuraavana arkipäivänä.
Tuotteen palautusoikeus
Asiakas on oikeutettu palauttamaan tuote 14 pv kuluessa, myyjän kustannuksella, siitä kun hän on vastaanottanut tuotteen.
Myyjä on velvollinen palauttamaan jo maksettu raha 14 pv kuluessa peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta. Kuitenkin sitten, kun myyjä on saanut tuotteen takaisin, tai palautuskuitin lähetetystä tuotteesta.
Tuotteen hinnan palautus maksetaan alkuperäiselle maksutavalle.
Ennen tuotteen palautusta on otettava yhteyttä myyjään sähköpostilla osoitteeseen: harri@harrisyrjanen.fi
Palautus tapahtuu osoitteeseen: Harri Syrjänen, Ratakatu 1 00120 Helsinki ns. ”vastaanottaja maksaa lähetyskulut” -paketilla.
Tuotevirheen korjaaminen
Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen ja jättää vioittuneen tuotteen ns. asiakaspalautuksena postiin. Postimaksua ei sinun tällöin tarvitse maksaa. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.